یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
شاهرخی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات امنیت آفرین و پشتوانه‌ای قوی برای رییس جمهور در اجرای وظایف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد، با دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم در انتخابات امنیت آفرین و پشتوانه‌ای قوی برای رئیس جمهور آینده در محافل بین المللی است، افزود: مردم امروز هم با حضور پرشور و گسترده خود در پای صندوق‌های رأی حماسه می‌آفرینند و با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی، دل دوستداران نظام را شاد و نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مورد تائید شورای نگهبان هستند، اظهار کرد: باید بدانیم که این افراد تفاوت‌هایی در اداره امورات داخلی و خارجی کشور دارند و باید با انتخاب اصلح به پیشرفت کشور کمک کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی اصلح‌ترین را انتخاب خواهند کرد، گفت: چنانچه شخصی بداند فردی دیگر شایسته است ولی به شخص دیگری رأی دهد، به کشور خیانت کرده است.

وی با اشاره به وقایع تلخ سال ۸۸ و اتفاقات سال ۱۴۰۱، یادآور شد: باید آگاه باشیم و در خاطرمان بماند که چه کسانی همگام و حمایت کننده از کسانی بودند که چنین حوادثی را رقم زدند و باید به چنین افرادی رأی ندهیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در ادامه با اشاره به روز صنعت و معدن، ابراز کرد: امید می‌رود مدیران و مسئولان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان در این حوزه به رونق اقتصاد و رفع بیکاری در استان کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به وقوع آتش سوزی‌های اخیر در جنگل‌ها و اینکه آتش سوزی‌ها آزار دهنده و با قتل نفس تفاوتی ندارد، تصریح کرد: تقاضا داریم مسئولان علت آتش سوزی را پیدا و با عاملان آن برخورد کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha